1 » Regulamin2

Regulamin

Regulamin sklepu www.bulaj.com.pl

Postanowienia ogólne

Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetowa (sklep internetowy), jak również poczta elektroniczna: sklep@bulaj.com.pl
Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.
Zawartość witryny internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie role informacji handlowej), a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacja na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.
W przypadku złożenia zamówienia przez klienta droga internetowa (strona WWW, wiadomość email) , momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (telefonicznie lub e-mailem).
Złożenie przez klienta zamówienia wiąże się z koniecznością zapłaty za zamówiony towar.
Zespół sklepu dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.
W ciągu 14 dni od daty zakupu klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Realizacja zamówienia

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikacje rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub poczta elektroniczna. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest tez okazja do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia, włącznie z rezygnacja przez zamawiającego z zakupu (odstąpienia od umowy).
W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego rodzaju i sposobu dostarczenia towaru i wynosi od 1 do 9 dni roboczych.
Przesyłka wysłana firmą kurierską trafia do adresata  w terminie od 1 do 3 dni roboczych po nadaniu. W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. O takim przypadku klient każdorazowo jest informowany, poczta elektroniczna lub telefonicznie, niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich.
Dowód zakupu (oryginał faktury VAT) jest dołączany na żądanie do przesyłki.
 Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
 1. Płatność za pobraniem ( klient płaci za towar kurierowi przy jego doręczeniu) – koszt przesyłki  40,00 zł brutto.
 2. Płatność za pomocą płatności online – koszt przesyłki 25,50 zł brutto.
 3. Płatność przedpłatą na konto:  mBank o nr:  36 1140 2004 0000 3102 5246 6610 – koszt przesyłki 25,50 zł brutto (czas oczekiwania na wpłatę od złożenia zamówienia 5 dni roboczych).

Rękojmia i zwrot towaru

Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
W każdym przypadku wszystkie produkty objęte są 3 miesięczna rękojmia sprzedawcy (sklepu) na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletna jego zawartością (urządzenie, wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria, instrukcje, gwarancja, dowód zakupu - faktura lub paragon, itp.), a sam towar oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaka droga kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Powyższe dane można również przesłać drogą elektroniczną na adres sklep@bulaj.com.pl.
W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz formularzem odstąpienia od umowy.
Rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawca w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.

Ochrona danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

Postanowienia końcowe

Właścicielem sklepu jest firma  Joatom, ul. Szczęśliwa 1/20, 53-445 Wrocław NIP: 894-166-19-91. Numer pod którym została zarejestrowana działalność gospodarcza: 197588. Organ rejestrujący działalność: Prezydent Wrocławia Wydział Spraw Obywatelskich.
Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy.
Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem od momentu złożenia przez klienta zamówienia.
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży miedzy sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencja polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny we Wrocławiu, właściwy dla siedziby sprzedawcy.

 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl